Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21599
Назва: Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній
Автори: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Теми: маркетингові технології
бренд
конкурентоспроможність експорту
конкурентні позиції
світовий ринок
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : міжнар. науково-практ. конф., 15 трав. 2019 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2019. – Ч. 2. – 286 с. – С. 97-98.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто традиційні та новітні маркетингові технологій, які застосовуються в процесі досягнення конкурентоспроможності експорту провідних світових компаній. Наведено особливості формування потужногой і позитивного бренду, як переваги в конкурентній боротьбі та становленні конкурентоспроможного експорту. Відзначено необхідність переходу до корпоративного маркетингу, який дає змогу збільшити прибутки, задовольнити потреби споживачів та інтереси стейкхолдерів у довгостроковій перспективі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21599
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf199,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.