Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21695
Назва: Застосування знаково-символічного підходу в процесі формування іншомовної компетентності студентів економічних спеціальностей
Автори: Ципіна Д. С.
Теми: знаково-символічний підхід
іншомовна компетентність
знаково-символічні системи
організація й управління педагогічним процесом
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ципіна Д. С. Застосування знаково-символічного підходу в процесі формування іншомовної компетентності студентів економічних спеціальностей / Д.С.Ципіна / Наукові записки // редкол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко [та ін.] – Вип. 177. – Сер.: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – C. 6-11
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто шляхи застосування знаково-символічного підходу у мовній підготовці студентів економічних спеціальностей. Доведено, що навчання іноземній мові як знаковій системі сприяє ефективному формуванню іншомовної компетентності студентів. Визначено теоретичні основи організації та управління відповідного педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21695
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ципіна ЗАСТОСУВАННЯ.pdf469,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.