Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696
Назва: Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів
Автори: Хачатрян Є. Л.
Теми: методологічні засади
парадигми
підходи
міжкультурна дискурсивна компетентність
студенти-економісти
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Хачатрян Є. Л. Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів / Є. Л. Хачатрян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць – Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 62. – С. 228 – 232.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню й аналізу методологічних засад до формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів. Виокремлено та проаналізовано відповідні наукові парадигми (знаннєву, гуманістичну, культурологічну, управлінську, соціально-комунікаційну) і підходи (системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, технологічний, знаково-семіотичний). Доведено, що окреслені наукові парадигми і підходи визначають цілісність і багатоаспектність педагогічного процесу з формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів і є підґрунтям для реалізації розробленої педагогічної системи і поетапної педагогічної технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.