Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696
Назва: | Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів |
Автори: | Хачатрян Є. Л. |
Теми: | методологічні засади парадигми підходи міжкультурна дискурсивна компетентність студенти-економісти |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Хачатрян Є. Л. Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів / Є. Л. Хачатрян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць – Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 62. – С. 228 – 232. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено визначенню й аналізу методологічних засад до формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів. Виокремлено та проаналізовано відповідні наукові парадигми (знаннєву, гуманістичну, культурологічну, управлінську, соціально-комунікаційну) і підходи (системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, технологічний, знаково-семіотичний). Доведено, що окреслені наукові парадигми і підходи визначають цілісність і багатоаспектність педагогічного процесу з формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів і є підґрунтям для реалізації розробленої педагогічної системи і поетапної педагогічної технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хачатрян МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ.pdf | 338,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.