Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХачатрян Є. Л.-
dc.date.accessioned2019-09-25T11:53:32Z-
dc.date.available2019-09-25T11:53:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХачатрян Є. Л. Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів / Є. Л. Хачатрян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць – Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 62. – С. 228 – 232.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню й аналізу методологічних засад до формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів. Виокремлено та проаналізовано відповідні наукові парадигми (знаннєву, гуманістичну, культурологічну, управлінську, соціально-комунікаційну) і підходи (системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, технологічний, знаково-семіотичний). Доведено, що окреслені наукові парадигми і підходи визначають цілісність і багатоаспектність педагогічного процесу з формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів і є підґрунтям для реалізації розробленої педагогічної системи і поетапної педагогічної технології.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectметодологічні засадиru_RU
dc.subjectпарадигмиru_RU
dc.subjectпідходиru_RU
dc.subjectміжкультурна дискурсивна компетентністьru_RU
dc.subjectстуденти-економістиru_RU
dc.titleМетодологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістівru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.