Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696
Название: | Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів |
Авторы: | Хачатрян Є. Л. |
Ключевые слова: | методологічні засади парадигми підходи міжкультурна дискурсивна компетентність студенти-економісти |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Хачатрян Є. Л. Методологічні засади формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів / Є. Л. Хачатрян // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць – Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 62. – С. 228 – 232. |
Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено визначенню й аналізу методологічних засад до формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів. Виокремлено та проаналізовано відповідні наукові парадигми (знаннєву, гуманістичну, культурологічну, управлінську, соціально-комунікаційну) і підходи (системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, особистісно-орієнтований, технологічний, знаково-семіотичний). Доведено, що окреслені наукові парадигми і підходи визначають цілісність і багатоаспектність педагогічного процесу з формування міжкультурної дискурсивної компетентності студентів-економістів і є підґрунтям для реалізації розробленої педагогічної системи і поетапної педагогічної технології. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21696 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хачатрян МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ.pdf | 338,6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.