Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705
Назва: Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду
Автори: Ткач Г. В.
Теми: етап
передовий педагогічний досвід
навчальний заклад
освіта
вчитель
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ткач Г. В. Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду / Г. В. Ткач / Інноваційна педагогіка, Вип. 10, Т. 2 - 2019 – Одеса. – С. 21-26
Короткий огляд (реферат): В статті визначено та охарактеризовано етапи розвитку проблеми передового педагогічного досвіду. Проаналізовано історико-педагогічну літературу, офіційно-нормативні документи , в яких визначилися освітня політика, стратегічні напрями діяльності і завдання закладів освіти; характер і рівень розвитку педагогічної науки та шкільництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf157,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.