Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21783
Title: | Віртуальне навчальне середовище як інструмент підтримки студентоцентрованого навчання |
Other Titles: | Виртуальная учебная среда как инструмент поддержки студентоцентрированного обучения Virtual learning environment as a support tool student-centered learning |
Authors: | Хорошевська І. О. Хорошевская И. А. Khoroshevska I. О. |
Keywords: | віртуальне навчальне середовище взаємодія особливості елементи виртуальная учебная среда взаимодействие особенности элементы |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ХНЕУ ім. С. Кузнеця |
Citation: | Хорошевська І. О. Віртуальне навчальне середовище як інструмент підтримки студентоцентрованого навчання / І. О. Хорошевська // Інформаційні технології та системи : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 квіт. 2019 р. : тези допов. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – 2019. – С. 45. |
Abstract: | В тезах визначено роль віртуального навчального середовища, як важливого та дієвого інструмента підтримки студентоцентрованого навчання. Визначено його особливості. Наведено приклад змістовного навантаження такого навчання на спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія». В тезисах определена роль виртуальной учебной среды, как важного и действенного инструмента поддержки студентоцентрированого обучения. Определены его особенности. Приведен пример содержательного наполнения такого обучения на специальности 186 «Издательство и полиграфия». The theses define the role of the virtual learning environment as an important and effective tool for supporting student-centered learning. Defined its features. An example of the content load of such training in the specialty 186 “Publishing and Printing” is given. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21783 |
Appears in Collections: | Статті (КСіТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хорошевская И.А._Тезисы (для репозитария).pdf | 269,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.