Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.
2019Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Макарова Д. С.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2019Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Bestuzheva S. V.; Vovk V. A.; Gromenkova S. V.; Dobroskok Y. B.; Proskurnina N. V.
2018Analytical support for forming the strategy of export-import activity development of enterprises in UkraineMalyarets L. M.; Draskovic M.; Proskurnina N. V.; Dorokhov O. V.; Vovk V. A.; Малярець Л. М.; Драшкович М.; Проскурніна Н. В.; Дорохов О. В.; Вовк В. А.; Малярец Л. М.; Проскурнина Н. В.; Дорохов А. В.