Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 180.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Методичний підхід до оцінювання потенціалу екологічного туризмуЗима О. Г.; Голуб М. О.; Зима А. Г.; Голуб М. А.; Zyma O. G.; Holub M. O.
2018Ділові аспекти подієвого туризму - концепція та перспективи розвитку в Харківському регіоніВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2018Priorities of state programs for development of tourism in UkraineKozubova N. V.; Козубова Н. В.
2018Організація івент-туристичної діяльності в процесі невербальної комунікаціїВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K. M.
2018Напрями розвитку івент-туристичної діяльності Харківського регіону при застосуванні 3-D технологійВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K. M.
2018Подієвий туризм як чинник розвитку Харківського регіонуВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K. M.
2018Management of the development of scientific tourismVovk K. M.; Вовк К. М.; Вовк Е. М.