Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 59.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Тимошенко К. В.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.
2020Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівняАлдошина М. В.
2016Розвиток мiжнародної маркетингової дiяльностi пiдприємстваІльченко Р. В.; Ильченко Р. В.; Ilchenko R. V.
2014Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємстваКаширіна В. Ю.; Каширина В. Ю.; Kashyrina V. Y.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.