Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21824
Назва: Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Інші назви: Коммерческая деятельность предприятий: методические рекомендации к практическим заданиям для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Commercial Activity of Enterprises: guidelines to practical tasks of the Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Ус М. І.
Ус М. И.
Us M.
Теми: комерційна діяльність
торгівля
оптова торгівля
роздрібна торгівля
попит
обмін
обмін
товар
продаж
збут
трейд-маркетинг
електронна комерція
товарний асортимент
посередницькі структури
комерційна безпека
комерційні ризики
коммерческая деятельность
торговля
оптовая торговля
розничная торговля
спрос
обмен
товар
продажа
сбыт
трейд-маркетинг
электронная коммерция
товарный ассортимент
посреднические структуры
коммерческая безопасность
коммерческие риски
commercial activity
trade
retail trade
demand
exchange
product
purchase
sales
trade marketing
trade marketing
product range
intermediary structures
commercial security
commercial risks
Дата публікації: 2019
Видавництво: Комерційна діяльність підприємств. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (184 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 47 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано значний перелік практичних завдань та теоретичних вправ відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни і методичні рекомендації щодо їх виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для планування та здійснення комерційної діяльності у ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня всіх форм навчання. Представлен значительный перечень практических заданий и теоретических упражнений в соответствии с разделами рабочей программы учебной дисциплины и методические рекомендации по их выполнению, которые будут способствовать приобретению будущими специалистами профессиональных компетентностей для планирования и осуществления коммерческой деятельности в рыночных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня всех форм обучения. The considerable list of practical tasks and theoretical exercises are given in accordance with the themes of the academic discipline syllabus, and guidelines to them which will facilitate the future specialists' acquisition of the professional competence for planning and implementation of commercial activities in market conditions. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing" of all form of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21824
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-Ус М І.pdf618 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.