Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21827
Назва: Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності
Інші назви: Физиологические аспекты и основные предпосылки решения вопросов адаптации к учебной деятельности
Physiological aspects and basic prerequisites for solving questions of adaptation to educational activities
Автори: Шалепа О. Г.
Шалепа А. Г.
Chalepa O. G.
Теми: здоров’я
студенти
адаптація
навчальна діяльність
здоровье
студенты
адаптация
учебная деятельность
health
students
adaptation
educational activity
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шалепа О. Г. Фізіологічні аспекти та основні передумови рішення питань адаптації до навчальної діяльності / О. Г. Шалепа // Сучасні тенденції та перспективи гармонійного розвитку учнівської та студентської молоді в умовах ступеневої освіти : матеріали Х всеукр. наук.-практ. Internet-конф., 15 квіт. 2019 р., Харків / за заг. ред. О. М. Школи. – Х., 2019. – С. 65-70.
Короткий огляд (реферат): З огляду на психоемоційні та фізіологічні особливості студентів, особливу увагу необхідно приділяти питанням їхньої адаптації до навчальної діяльності. Існує кілька причин актуальності вивчення професійної адаптації. Рівень адаптаційних можливостей визначає успішність оволодіння професією, безпосередньо стосуючись формування динамічного професійного стереотипу, рівень адаптування організму визначає досконалість і міцність системи, що забезпечує розвиток адекватних умов і режиму професійної діяльності функціональних змін. Гнучкість і досконалість адаптаційних механізмів, їх потенційні можливості забезпечують високий рівень професійної стійкості, працездатності, а також сприяють збереженню і зміцненню здоров'я. Учитывая психоэмоциональные и физиологические особенности студентов, особое внимание необходимо уделять вопросам их адаптации к учебной деятельности. Существует несколько причин актуальности изучения профессиональной адаптации. Уровень адаптационных возможностей определяет успешность овладения профессией, непосредственно касаясь формирования динамического профессионального стереотипа, уровень адаптации организма определяет совершенство и прочность системы, обеспечивающей развитие адекватных условий и режима профессиональной деятельности функциональных изменений. Гибкость и совершенство адаптационных механизмов, их потенциальные возможности обеспечивают высокий уровень профессиональной устойчивости, работоспособности, а также способствуют сохранению и укреплению здоровья. Given the psycho-emotional and physiological characteristics of students, special attention should be paid to their adaptation to educational activities. There are several reasons for the relevance of studying professional adaptation. The level of adaptive capabilities determines the success of occupation, directly related to the formation of a dynamic professional stereotype, the level of adaptation of the organism determines the perfection and strength of the system, which ensures the development of adequate conditions and the mode of professional activity of functional changes. Flexibility and perfection of adaptation mechanisms, their potential capabilities ensure a high level of professional stability, and also contribute to the preservation and strengthening of health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21827
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шалепа 2.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.