Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21881
Title: Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Шталь Т. В.
Гуржій Н. Г.
Keywords: міжнародний маркетинг
міжнародний ринок
товарна політика
ціноутворення на міжнародному ринку
збутова політика
комплекс комунікацій на зовнішньому ринку
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Міжнародний маркетинг. Практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т. В. Шталь, Н. Г. Гуржій; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,11 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 147 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано значний перелік ситуаційних, розрахунково-аналітичних і тестових завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни. Наведено ключові поняття, що сприятимуть поглибленому вивченню понятійно-категоріального апарату міжнародного маркетингу та набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для вирішення маркетингових завдань із розвитку бізнес-структур на зовнішніх ринках. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21881
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 - Шталь Т. В. Гуржій Н. Г.pdf1,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.