Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21881
Назва: Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Шталь Т. В.
Гуржій Н. Г.
Теми: міжнародний маркетинг
міжнародний ринок
товарна політика
ціноутворення на міжнародному ринку
збутова політика
комплекс комунікацій на зовнішньому ринку
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг. Практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т. В. Шталь, Н. Г. Гуржій; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,11 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 147 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано значний перелік ситуаційних, розрахунково-аналітичних і тестових завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни. Наведено ключові поняття, що сприятимуть поглибленому вивченню понятійно-категоріального апарату міжнародного маркетингу та набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для вирішення маркетингових завдань із розвитку бізнес-структур на зовнішніх ринках. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21881
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 - Шталь Т. В. Гуржій Н. Г.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.