Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21888
Назва: Ділова репутація та імідж організації та бренду
Автори: Поклонська Л. С.
Теми: ділова репутація
імідж
управління діловою репутацією
позитивна ділова репутація
негативна ділова репутація
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Поклонська Л. С. Ділова репутація та імідж організації та бренду / Л. С. Поклонська // Вісник КНУТД, Серія: Економічні науки – 2019. – № 2(133).
Короткий огляд (реферат): Репутація розглядається як одна з важливих складів нематеріальних активів компанії. У сучасних умовах саме управління іміджем і репутацією дозволяє організувати обробку обчислювальних систем і полегшує розв'язування управлінських рішень у сфері комунікативної політики. Стійкість розвитку підприємства нерозривно пов'язане з його діловою репутацією: тільки при ефективному управлінні діловою репутацією підприємства можливо домогтися конкурентних переваг на ринку, що в свою чергу є необхідною умовою для сталого розвитку. Метою дослідження у роботі є узагальнення та розвиток науково-теоретичних положень щодо формування ділової репутації та іміджу організації. Саме тому розглянуто розуміння поняття «імідж» та «репутація» та виділено декілька підходів до їх розуміння. Розглянуті етапи формування ділової репутації компанії. Розглянуто основні вигоди та переваги, що надає сприятлива ділова репутація організації. Проаналізовано випадки, в яких позитивна репутація може допомогти підприємству та ситуації в яких, навпаки, негативна репутація може нашкодити підприємству. Також, розглянуто етапи процесу формування іміджу і ділової репутації компанії і відповідні реакції на їх успішне завершення об'єктами комунікації з цільовими аудиторіями. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою статті є положення економічної теорії, теорії менеджменту, маркетингу, маркетингових комунікацій. Для досягнення поставленої мети у статті було використано загально-наукові методи дослідження, такі, як абстактно-логічний метод, системний підхід, методи аналізу та синтезу – для уточнення понять «репутація» та «імідж». Результати дослідження: на основі угазальнення розуміння вітчизняних, зарубіжних теоретиків та практиків, що займаються вивченням важливості репутації для організації уточнено понять «репутація» та «імідж».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21888
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_поклонська.pdf198,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.