Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17 (час пошуку: 0.124 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємстваБондаренко Л. М.; Ковальова А. А.
2020Економіка підприємства . Практикум для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняБондаренко Л. М.; Горобинська М. В.
2018Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Кучава К. О.
2017Формування інвестиційної стратегії вітчизняним підприємством у міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Козуб В. О.; Бондаренко Л. М.
2017Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузіШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2021Особливості оцінки ефективності стратегії виходу компаній на зарубіжні ринкиБондаренко Л. М.; Козуб В. О.
2017Застосування методів статистичного прогнозування під час формування програми розвитку ЗЕД підприємстваБондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.; Бондаренко Л. Н.; Bondarenko L. M.; Khokhlova A. Y.
2017Тенденції розвитку підприємств України в сучасних умовахБондаренко Л. М.; Набока С. О.; Бондаренко Л. Н.; Набока С. А.; Bondarenko L. M.; Naboka S. A.
2017PEST-аналіз як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринкахБондаренко Л. М.; Ярковий О. В.; Бондаренко Л. Н.; Ярковой О. В.; Bondarenko L. M.; Yarkovy O. V.