Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Етапи виходу підприємств малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції ЕtsyДоброскок Ю. Б.; Чумак А. О.; Чумак А. А.; Dobroskok Y. B.; Chumak A. A.
2019Інноваційна стратегія як основа розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДоброскок Ю. Б.
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2017Виробничі інноваційні технології та їх роль у сучасній міжнародній економіціДоброскок Ю. Б.; Михайлова Л. В.; Dobroskok Y. B.; Mikhajlova L. V.
2019Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Bestuzheva S. V.; Vovk V. A.; Gromenkova S. V.; Dobroskok Y. B.; Proskurnina N. V.
2020Міжнародна діяльність ХНЕУ ім.С.КузнецяДоброскок Ю. Б.
2020Використання цифрових технологій в роздрібній торгівлі на прикладі месенджерів та чат-ботівДоброскок Ю. Б.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.