Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Управління розвитком експортного потенціалу підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" за професійним спрямуванням "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" всіх форм навчанняПіддубна Л. І.; Пиддубна Л. И.; Piddubna L. I.
2012Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Управління розвитком експортного потенціалу підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" за професійним спрямуванням "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" денної форми навчанняПіддубна Л. І.; Пиддубна Л. И.; Piddubna L. I.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.
2012Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможностіШталь Т. В.; Штангей Н. М.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Інвестиційний менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" всіх форм навчанняМатюшенко І. Ю.; Юлегіна І. В.
2012Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікаційПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2012Особливості маркетингових досліджень світових ринківКотиш О. М.; Сметана В. А.; Котиш О. М.; Сметана В. А.; Kotysh O. M.; Smetana V. A.