Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21900
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSigaieva T. E.-
dc.date.accessioned2019-10-22T13:16:34Z-
dc.date.available2019-10-22T13:16:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationSigaievа T. Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international market / T. Sigaieva // Економічний розвиток та спадщина Семена Кузнеця : міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019р. : тези допов. − Х.: ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2018. − С. 167-169ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21900-
dc.description.abstractThe company's image is created with the help of the information that the target audience receives. The main objective of branding is creating a clear image of the brand and shaping the company's communication policy. Communication explains to the society the understanding of its goals, expectations, areas of focus, inform about corporate development and culture, and allows the feedbacks at all levels of marketing communication.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcompanyru_RU
dc.subjectimage companyru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectinformationru_RU
dc.subjectlevelru_RU
dc.titleСommunication policy as a component of the enterprise brand on the international marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Сігаєва.pdf92,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.