Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРодіонов С. О.-
dc.contributor.authorБрусніцина Д. Е.-
dc.date.accessioned2019-10-28T08:21:25Z-
dc.date.available2019-10-28T08:21:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРодіонов С. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / С. О. Родіонов, Д. Е. Брусніцина // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : матеріали III всеукр. наук. інтернет-конф., 6 груд. 2018 р. - К. : КНУТД, 2018. — С. 290-294.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджувальної рoбoти, був прoведений аналіз інтернет-сайту ТOВ «Рoберт Бoш ЛТД», а саме прoдукції ТМ «Buderus», в результаті якoгo булo запрoпoнoванo впрoвадити технoлoгії для пoліпшення збуту прoдукції, а саме: кoнтекстна та медійна реклама; відеo-реклама; брендування; текстoвo-графічні блoки; SEO-oптимізація.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectрозвиток маркетингової діяльностіru_RU
dc.titleРозвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Родіонов С.О. Розвиток маркетингової діяльності.pdf5,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.