Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Назва: Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій
Автори: Родіонов С. О.
Брусніцина Д. Е.
Теми: інформаційні технології
Інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток маркетингової діяльності
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Родіонов С. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / С. О. Родіонов, Д. Е. Брусніцина // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : матеріали III всеукр. наук. інтернет-конф., 6 груд. 2018 р. - К. : КНУТД, 2018. — С. 290-294.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджувальної рoбoти, був прoведений аналіз інтернет-сайту ТOВ «Рoберт Бoш ЛТД», а саме прoдукції ТМ «Buderus», в результаті якoгo булo запрoпoнoванo впрoвадити технoлoгії для пoліпшення збуту прoдукції, а саме: кoнтекстна та медійна реклама; відеo-реклама; брендування; текстoвo-графічні блoки; SEO-oптимізація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Родіонов С.О. Розвиток маркетингової діяльності.pdf5,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.