Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928
Назва: The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture
Автори: Zyma O.
Теми: corporate culture
printed editions
corporate publication
newspaper
magazine
bulletin
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Zyma O. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture / O. Zyma // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2018. - № 4 (245). - С. 27–30.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the study of various aspects of the use of corporate printed editions for the formation and development of corporate culture in modern enterprises. The most used types of printed corporate publications at the enterprise are considered. The advantages of producing their own printed publications in a modern enterprise are highlighted. It is offered to use the basic methods for the analysis of the effectiveness of the corporate edition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyma O. THE INFLUENCE OF CORPORATE PRINTED EDITIONS ON THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE.pdf377,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.