Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2020International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) levelAldoshyna M. V.
2016Соціально-економічні аспекти комунікаційної діяльності в умовах інформаційної економікиНаумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Наумік-Гладка К. Г.; Вовк Е. М.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Vovk K. M.; Naumik-Gladka K. G.
2019Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialtiesStryzhak O. O.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko O. A.; Naumik-Gladka K. G.; Aldoshyna M. V.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.