Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22203
Назва: Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологій
Автори: Іванова К. О.
Теми: інформаційні технології
туристичний продукт
комплекс просування туристичного продукту
соціальні мрежі
SMM-концепція
тартетована реклама
фірмовий стиль
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Іванова К. О. Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологій : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм" / К. О.Іванова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти комплексу просування туристичного продукту, поняття соціальних мереж, проведено аналіз тенденцій розвитку соціальних мереж як рекламної платформи на туристичному ринку, обґрунтувано необхідність створення соціальних мереж для туристичних фірм України у соціа льних мережах, проведено аналіз туристичного Інтернет середовища соціальних мереж в Україні, надано рекомендації щодо розробки комплексу рекламних комунікацій для туристичної компанії ТОВ «Підприємство» та розроблено конкурентоспроможної концепцію просування у соціальних мережах для компанії ТОВ «Під приємство». Ключові слова: інформаційні технології, туристичний продукт, комплекс просування туристичного продукту, соціальні мрежі, SMM-концепція, тартетована реклама, фірмовий стиль.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22203
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Иванов...2.pdf3,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.