Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22450
Назва: Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Автори: Орлов П. А.
Дзеніс В. О.
Теми: соціально відповідальний маркетинг
корпоративна соціальна відповідальність
соціальна відповідальність бізнесу
маркетингові комунікації
соціальні проекти
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Соціально відповідальний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня [Електронний ресурс] / укл. П. А. Орлов, В. О. Дзеніс; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (191 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 52 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано систематизований матеріал практичних завдань та самостійної роботи, відповідно до тем робочої програми, за навчальною дисципліною і методичні рекомендації до їх виконання, структурні елементи індивідуального науково-дослідного завдання, вимоги до його оформлення та захисту, критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22450
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-79-ЕВ Орлов П. А. Дзенис В. О.pdf828,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.