Монографії (МЕМЗЕД) : [15] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Митне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвиткуКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Мілько І. В.; Котыш Е. Н.; Милько И. В.; Kotysh O.; Bestuzheva S.; Milko I.
2018Features of logistic management of a trading enterprise in innovative economyShtal T.; Proskurnina N.; Uvarova А.; Шталь Т. В.; Проскурніна Н. В.; Уварова А. Є.; Проскурнина Н. В.; Уварова А. Е.
2018Методичні аспекти оцінки корпоративної культури у стратегічному управлінні підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Poliakova Y.
2018Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіАндросова Т. В.; Козуб В. О.; Чернишова Л. О.; Кот О. В.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Кот Е. В.; Androsova T.; Kozub V.; Chernуshova L.; Kot E.
2017Методичне забезпечення моніторингу фінансових результатів підприємства – суб'єкта зовнішньоекономічної діяльностіКозуб В. О.; Круглова О. А.; Козуб В. А.; Круглова Е. А.; Kozub V. А.; Kruhlova O. A.
2017Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспектШталь Т. В.; Писаренко В. В.; Гуржій Н. Г.; Мелушова І. Ю.; Гуржий Н. Г.; Мелушова И. Ю.; Shtal T. V.; Pisarenko V. V.; Hurzhiy N. H.; Melushova I. Y.
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2015Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Савицька Н. Л.; Доброскок Ю. Б.; Савицкая Н. Л.; Shtal T.; Savytska N.; Dobroskok Y.
2008Методические аспекты комплексной оценки и прогнозиформирования инвестиционной стоимости предприятиярования факторовПрокопович С. В.; Котыш Е. Н.; Прокопович С. В.; Котиш О. М.; Prokopovich S. V.; Kotysh O. M.
2010Теорія та практика оцінки інвестиційної вартості підприємств машинобудівної галузі УкраїниЗима О. Г.; Котиш О. М.; Зима А. Г.; Котыш Е. Н.; Zyma O. G.; Kotysh O. M
2008От архаики к постэкономике. Эволюция форм хозяйствования и развитие экономической теории: МонографияЛипов В. В.; Lypov V. V.
2011Институциональная комплементарность социально-экономических систем : монографияЛипов В. В.; Lypov V. V.
2016MODERN TENDENCIES OF INTERNET MARKETING AS A TOOL OF INFLUENCE ON UKRAINIAN CUSTOMERShtal T.; Hurzhiy N.; Pilipchatina E.
2015Теоретико-методичні аспекти регулювання міжнародної торгівлі та торгівельного підприємництва в умовах глобалізаціїСерпухов М. Ю.; Serpukhov M. I.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.; Поддубний И. А.; Poddubny I. A.; Stahl T. V.; Dobroskok Y. B.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 15 of 15