Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДемченко Г. В.-
dc.date.accessioned2020-02-04T09:37:44Z-
dc.date.available2020-02-04T09:37:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДемченко Г. В. Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій / Г. В. Демченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.147–151.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534-
dc.description.abstractВизначено основні тенденції використання контент-маркетингу в сучасних умовах господарювання. Розроблено рекомендації для більш ефективного використання контент-маркетингу на підприємстві.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectконтент-маркетингru_RU
dc.subjectрекомендаціїru_RU
dc.subjectякість контентуru_RU
dc.titleКонтент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.