Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Title: Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій
Authors: Демченко Г. В.
Keywords: бренд
ефективність
контент
контент-маркетинг
рекомендації
якість контенту
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Демченко Г. В. Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій / Г. В. Демченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.147–151.
Abstract: Визначено основні тенденції використання контент-маркетингу в сучасних умовах господарювання. Розроблено рекомендації для більш ефективного використання контент-маркетингу на підприємстві.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22534
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.