Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГладиш Д. Г.-
dc.date.accessioned2020-02-05T10:16:15Z-
dc.date.available2020-02-05T10:16:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГладиш Д. Г. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. Г. Гладиш. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561-
dc.description.abstractМетою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні положення і практичні рекомендації, направлені на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectфірмовий стильru_RU
dc.subjectконтент-плануванняru_RU
dc.subjectкомунікаційні взаємозв'язкиru_RU
dc.subjectстратегічна концепція переговорівru_RU
dc.subjectповедінкова економікаru_RU
dc.subjectмоделі вивчення поведінки споживачівru_RU
dc.subjectстратегії ціноутворенняru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гладиш Д. Г.......2.pdf1,83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.