Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Автори: Гладиш Д. Г.
Теми: підприємство
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
фірмовий стиль
контент-планування
комунікаційні взаємозв'язки
стратегічна концепція переговорів
поведінкова економіка
моделі вивчення поведінки споживачів
стратегії ціноутворення
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гладиш Д. Г. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. Г. Гладиш. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні положення і практичні рекомендації, направлені на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гладиш Д. Г.......2.pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.