Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Authors: Гладиш Д. Г.
Keywords: підприємство
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
фірмовий стиль
контент-планування
комунікаційні взаємозв'язки
стратегічна концепція переговорів
поведінкова економіка
моделі вивчення поведінки споживачів
стратегії ціноутворення
Issue Date: 2019
Citation: Гладиш Д. Г. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. Г. Гладиш. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні положення і практичні рекомендації, направлені на удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22561
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гладиш Д. Г.......2.pdf1,83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.