Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКожемякіна А. Д.-
dc.date.accessioned2020-02-05T10:21:24Z-
dc.date.available2020-02-05T10:21:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКожемякіна А. Д. Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. Д. Кожемякіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563-
dc.description.abstractМетою даної роботи є теоретичний аналіз підходів, методів та інструментів маркетингу взаємовідносин на підприємстві в сфері послуг і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингу взаємовідносин на досліджуваному підприємстві. Об'єктом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є теоретичні основи, методичні підходи та практичні аспекти щодо формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами сфери послуг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинru_RU
dc.subjectспоживча лояльністьru_RU
dc.subjectвзаємовідносини зі споживачамиru_RU
dc.subjectCustomer Journey Mapru_RU
dc.titleФормування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послугru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кожемякіна А.Д......2.pdf3,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.