Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Title: Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг
Authors: Кожемякіна А. Д.
Keywords: маркетинг взаємовідносин
споживча лояльність
взаємовідносини зі споживачами
Customer Journey Map
Issue Date: 2019
Citation: Кожемякіна А. Д. Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. Д. Кожемякіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: Метою даної роботи є теоретичний аналіз підходів, методів та інструментів маркетингу взаємовідносин на підприємстві в сфері послуг і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингу взаємовідносин на досліджуваному підприємстві. Об'єктом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є теоретичні основи, методичні підходи та практичні аспекти щодо формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами сфери послуг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кожемякіна А.Д......2.pdf3,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.