Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Назва: Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг
Автори: Кожемякіна А. Д.
Теми: маркетинг взаємовідносин
споживча лояльність
взаємовідносини зі споживачами
Customer Journey Map
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Кожемякіна А. Д. Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. Д. Кожемякіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є теоретичний аналіз підходів, методів та інструментів маркетингу взаємовідносин на підприємстві в сфері послуг і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингу взаємовідносин на досліджуваному підприємстві. Об'єктом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є теоретичні основи, методичні підходи та практичні аспекти щодо формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами сфери послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кожемякіна А.Д......2.pdf3,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.