Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22564
Назва: Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Автори: Лисиця Н. М.
Гронь О. В.
Теми: робоча програма
маркетинг
взаємовідносини
план лекцій
професійні компетентності
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня [Електронний ресурс] / укл. Н. М. Лисиця, О. В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (215 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 47 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних і семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань здобувачів, професійні компетентності, якими має володіти здобувач після вивчення дисципліни. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22564
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018 - Лисиця Н М, Гронь О В.pdf690,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.