Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22625
Назва: Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу
Автори: Афанасьєва О. М.
Птащенко О. В.
Теми: маркетинг
маркетингові комунікації
медіа-інструменти
міжнародний маркетинг
маркетингові стратегії
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський нац. ун-т технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. М. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу // О. М. Афанасьєва, О. В. Птащенко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали всеукраїн. наук.-практ. конф., 28 берез. 2019 р. : зб. статей. – К.: Київський нац. ун-т технологій та дизайну, 2019. – С. 36-40.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості міжнародного маркетингу та міжнародної міжкультурної комунікації. Визначено також, що міжнародний маркетинг є самостійною галуззю діяльності підприємства за умови виходу його на зовнішні ринки, є системою планування, реалізації, контролю та аналізу заходів щодо впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до його умов на підприємстві, яке здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Представлено розгляд основного інструментарію міжнародного маркетингу та основні види стратегій. Також в роботі зроблено акцент на те, що глобалізація міжнародної маркетингової діяльності торкається сьогодні не тільки в цілому підприємства а й регіонів та країн в цілому. За таких умов здійснення підприємницької діяльності у глобальному економічному середовищі є запорукою успіху сучасного підприємства та можливості розширеня сфери його впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22625
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-40-П2-Афвнас_ева+Птащенко.pdf286,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.