Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674
Назва: Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами
Автори: Проскурніна Н. В.
Теми: маркетинг
інновацї
чат-боти
мессенджери
роздрібна торгівля
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами / Н. В. Проскурніна // Інноваційно-інвестиційні процеси у маркетингу : монографія. – Дніпро : 2019. – Розд. 5.4 : Інновації в маркетингових комунікаціях. – С. 255–270.
Короткий огляд (реферат): У значної частини населення світу встановлено один або два додатки для обміну повідомленнями. В 2016 році за популярністю і часом щоденного використання месенджери залишили позаду всі популярні соціальні мережі і стали найбільш ефективним засобом взаємодії з цільовою аудиторією. Надаючи користувачам інтуїтивно зрозумілий інтерфейс зв'язку, месенджери стають новим ефективним і прибутковим засобом обслуговування клієнтів. Очевидно, що простір цифрового зв'язку зі споживачами швидко змінюється, і це особливо помітно в торгових площах. Миттєві повідомлення не тільки змінюють спосіб спілкування операторів роздрібної торгівлі зі своїми покупцями, але й спонукають зростання обсягів продажів в онлайн-магазинах, змінюючи уявлення про процес покупки товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурніна_монографія_Інновації.pdf573,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.