Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2020-02-17T08:35:31Z-
dc.date.available2020-02-17T08:35:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами / Н. В. Проскурніна // Інноваційно-інвестиційні процеси у маркетингу : монографія. – Дніпро : 2019. – Розд. 5.4 : Інновації в маркетингових комунікаціях. – С. 255–270.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674-
dc.description.abstractУ значної частини населення світу встановлено один або два додатки для обміну повідомленнями. В 2016 році за популярністю і часом щоденного використання месенджери залишили позаду всі популярні соціальні мережі і стали найбільш ефективним засобом взаємодії з цільовою аудиторією. Надаючи користувачам інтуїтивно зрозумілий інтерфейс зв'язку, месенджери стають новим ефективним і прибутковим засобом обслуговування клієнтів. Очевидно, що простір цифрового зв'язку зі споживачами швидко змінюється, і це особливо помітно в торгових площах. Миттєві повідомлення не тільки змінюють спосіб спілкування операторів роздрібної торгівлі зі своїми покупцями, але й спонукають зростання обсягів продажів в онлайн-магазинах, змінюючи уявлення про процес покупки товарів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінновацїru_RU
dc.subjectчат-ботиru_RU
dc.subjectмессенджериru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.titleАналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачамиru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_монографія_Інновації.pdf573,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.