Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674
Название: Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами
Авторы: Проскурніна Н. В.
Ключевые слова: маркетинг
інновацї
чат-боти
мессенджери
роздрібна торгівля
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами / Н. В. Проскурніна // Інноваційно-інвестиційні процеси у маркетингу : монографія. – Дніпро : 2019. – Розд. 5.4 : Інновації в маркетингових комунікаціях. – С. 255–270.
Краткий осмотр (реферат): У значної частини населення світу встановлено один або два додатки для обміну повідомленнями. В 2016 році за популярністю і часом щоденного використання месенджери залишили позаду всі популярні соціальні мережі і стали найбільш ефективним засобом взаємодії з цільовою аудиторією. Надаючи користувачам інтуїтивно зрозумілий інтерфейс зв'язку, месенджери стають новим ефективним і прибутковим засобом обслуговування клієнтів. Очевидно, що простір цифрового зв'язку зі споживачами швидко змінюється, і це особливо помітно в торгових площах. Миттєві повідомлення не тільки змінюють спосіб спілкування операторів роздрібної торгівлі зі своїми покупцями, але й спонукають зростання обсягів продажів в онлайн-магазинах, змінюючи уявлення про процес покупки товарів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22674
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_монографія_Інновації.pdf573,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.