Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Назва: Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії
Автори: Афанасьєва О. М.
Теми: Брендинг
імідж компанії
подієвий маркетинг
подієвий PR
реклама
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Афанасьєва О. М. Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії / О. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 220–223.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено місце та роль подієвого маркетингу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано переваги подієвого маркетингу та розглянуто особливості його формування. Доведено, що технології подієвого public relations є ефективним інструментом як у стимулюванні збуту продукції, так і у підвищенні лояльності споживачів до компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Афанасьєва О.М..pdf390,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.