Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАфанасьєва О. М.-
dc.date.accessioned2020-06-15T11:34:02Z-
dc.date.available2020-06-15T11:34:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. М. Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії / О. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 220–223.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120-
dc.description.abstractУ статті досліджено місце та роль подієвого маркетингу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано переваги подієвого маркетингу та розглянуто особливості його формування. Доведено, що технології подієвого public relations є ефективним інструментом як у стимулюванні збуту продукції, так і у підвищенні лояльності споживачів до компанії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectБрендингru_RU
dc.subjectімідж компаніїru_RU
dc.subjectподієвий маркетингru_RU
dc.subjectподієвий PRru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.titleПодієвий Public Relations як засіб формування іміджу компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Афанасьєва О.М..pdf390,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.