Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Title: Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії
Authors: Афанасьєва О. М.
Keywords: Брендинг
імідж компанії
подієвий маркетинг
подієвий PR
реклама
Issue Date: 2020
Publisher: ФОП Панов А. М.
Citation: Афанасьєва О. М. Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компанії / О. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Х. : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 220–223.
Abstract: У статті досліджено місце та роль подієвого маркетингу в умовах розвитку інформаційного суспільства. Проаналізовано переваги подієвого маркетингу та розглянуто особливості його формування. Доведено, що технології подієвого public relations є ефективним інструментом як у стимулюванні збуту продукції, так і у підвищенні лояльності споживачів до компанії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23120
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_Афанасьєва О.М..pdf390,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.