Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAkhmedova O. O.-
dc.date.accessioned2020-06-24T08:18:03Z-
dc.date.available2020-06-24T08:18:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationInternational advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level / O. O. Ahmedova. - Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 8 p. (Ukr.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234-
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presentedru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectinternational advertisingru_RU
dc.subjectsales promotionru_RU
dc.subjectpublic relationsru_RU
dc.subjectpersonal sellingru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.titleInternational advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
англ_Ахмедова2.pdf773,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.