Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Назва: International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level
Автори: Akhmedova O. O.
Теми: international advertising
sales promotion
public relations
personal selling
direct marketing
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) level / O. O. Ahmedova. - Kharkiv: S. Kuznets KhNEU Publ., 2019. – 8 p. (Ukr.)
Короткий огляд (реферат): The thematic plan of the academic discipline and its contents according to the modules and themes are given. Plans of lectures and seminar studies, guidelines for the assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the discipline are presented
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23234
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
англ_Ахмедова2.pdf773,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.