Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Title: Міжнародний маркетинг
Authors: Шталь Т. В.
Астахова І. Е.
Козуб В. О.
Keywords: міжнародний маркетинг
міжнародні маркетингові дослідження
міжнародний маркетинг-мікс
інструменти комплексу міжнародного маркетингу
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Шталь Т. В. Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова, В. О. Козуб ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,34 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 274 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 267-271.
Abstract: Відповідно до програми дисципліни "Міжнародний маркетинг" розглянуто основні теоретичні питання функціонування комплексу міжнародного маркетингу. Наведені ключові поняття сприяють поглибленому вивченню понятійно-категоріального апарату міжнародного маркетингу. Для оцінювання рівня компетентностей студентів уміщено контрольні питання і подано перелік рекомендованої літератури за кожною темою. Рекомендовано для студентів економічних факультетів закладів вищої освіти.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Appears in Collections:Навчальні видання (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.