Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Назва: Міжнародний маркетинг
Автори: Шталь Т. В.
Астахова І. Е.
Козуб В. О.
Теми: міжнародний маркетинг
міжнародні маркетингові дослідження
міжнародний маркетинг-мікс
інструменти комплексу міжнародного маркетингу
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова, В. О. Козуб ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,34 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 274 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 267-271.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до програми дисципліни "Міжнародний маркетинг" розглянуто основні теоретичні питання функціонування комплексу міжнародного маркетингу. Наведені ключові поняття сприяють поглибленому вивченню понятійно-категоріального апарату міжнародного маркетингу. Для оцінювання рівня компетентностей студентів уміщено контрольні питання і подано перелік рекомендованої літератури за кожною темою. Рекомендовано для студентів економічних факультетів закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-26-ЕНП - Шталь Т В, Астахова І Е, Козуб В.О..doc(ИСПРАВЛЕНИЯ).pdf2,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.