Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23384
Назва: Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Мартиненко М. В.
Теми: бренд-менеджмент
етапи брендингу
сутність
стратегії
етапи
технології
елементи бренд-менеджменту
еволюція
формування
розвиток бренду
правові основи брендінгу
капітал і вимірювання бренду
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М. В. Мартиненко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,09 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів. Уміщено завдання та приклади їхнього вирішення з метою розвитку професійних компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23384
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020-Мартиненко М В.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.