Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23427
Назва: The problem of the speech errors analysis in the development of a secondary language personality
Автори: Kovalova K. O.
Теми: foreign language teaching
errors
attitudes towards errors
error analysis
error correction
Дата публікації: 2020
Видавництво: CPN Publishing Group
Бібліографічний опис: Kovalova K. The problem of the speech errors analysis in the development of a secondary language personality / K. Kovalova // Perspectives of world science and education : Abstracts of the 9th International scientific and practical conference, May 20-22, 2020, Osaka, Japan. – Osaka : CPN Publishing Group, 2020. - Pp. 99-107. - URL: https://sci-conf.com.ua.
Короткий огляд (реферат): This article is based on a survey on the attitudes towards the error correction by their teachers in the process of teaching and learning and it is intended to improve the language teachers’ understanding of the nature of error correction. Based on the analysis, the article expounds some principles and techniques that can be applied in the process of foreign language teaching. In this article, the author will first focus on both teachers’ and students’ attitudes towards errors and error correction since these attitudes have a great impact on the entire learning process, and then suggest some techniques for error correction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23427
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Ковальова 22.05.2020 (2)-сторінки-1-3,5,99-107.pdf6,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.