Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23432
Title: Всебічний розвиток особистості як один з елементів процесу формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи
Authors: Михайлюк Н. В.
Keywords: розвиток особистості
процес формування професійної культури
Issue Date: 2020
Citation: Михайлюк Н. В. Всебічний розвиток особистості як один з елементів процесу формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи / Н. В. Михайлюк //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - 2020. - №68, Т. 1. − С. 94-98.
Abstract: Стаття присвячена одному з актуальних питань всебічного розвитку особистості в процесі формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи. В останній час науковці все частіше і частіше звертаються до поняття професійна культура, тому що потреби нинішнього суспільство, яке весь час розвивається,формують основи освіти, покликаної виховувати в людині потяг до нових знань, підвищення рівня компетентності в професійній сфері. Формування професійної культури студентів є одним з необхідних елементів процесу підготовки майбутніх фахівців до вирішення навчальних, виробничих, життєвих питань. Сьогочасні умови економічної освіти не зводяться лише до формування систематичних знань, умінь та навичок, вони націлені на інтелектуальний і моральний розвиток студента, формування у нього широкого продуктивного мислення, вміння працювати з інформацією, з людьми . Сучасна теоретична методика вищої професійної освіти приділяє багато уваги виконанню Закону України про вищу освіту, і тому в статті ми намагалися відобразити зв’язок між теоретичними законами освіти та практичними розробками, які збагатили теоретичний аспект. В статті розкривається сутність таких понять як вища освіта, мета вищої освіти, погляд на формування гармонійного розвитку особистості в різні епохи, сучасне трактування поняття всебічного розвитку особистості, шляхи формування гармонійно розвиненої людини. Основна увага зосереджується на трактуванні цього поняття видатними філософами, педагогами та науковцями в різні часи та епохи. Висвітлюються структурні складові частини виховання (розумове, фізичне, трудове, моральне й естетичне), які традиційно педагогіка відносить до чинників, без яких неможливий гармонійний розвиток людини. Отже процес виховання — це система виховних заходів, спрямованих на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості. Цей процес має бути цілеспрямованим, систематичним, послідовним, мати конкретну мету, не мати елементів епізодичності та хаотичності. Результати цього процесу не можуть настати водночас,вони настають згодом, через деякий час. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується значимість факторів, які впливають на формування гармонійно та всебічно розвиненої особистості та доводиться, що процес виховання та середовище мають безпосередню значимість для становлення всебічно розвиненої особистості.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23432
Appears in Collections:Статті ( ІМтаМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Михайлюк.pdf220,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.