Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23432
Назва: Всебічний розвиток особистості як один з елементів процесу формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи
Автори: Михайлюк Н. В.
Теми: розвиток особистості
процес формування професійної культури
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Михайлюк Н. В. Всебічний розвиток особистості як один з елементів процесу формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи / Н. В. Михайлюк //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - 2020. - №68, Т. 1. − С. 94-98.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одному з актуальних питань всебічного розвитку особистості в процесі формування професійної культури майбутніх бакалаврів банківської справи. В останній час науковці все частіше і частіше звертаються до поняття професійна культура, тому що потреби нинішнього суспільство, яке весь час розвивається,формують основи освіти, покликаної виховувати в людині потяг до нових знань, підвищення рівня компетентності в професійній сфері. Формування професійної культури студентів є одним з необхідних елементів процесу підготовки майбутніх фахівців до вирішення навчальних, виробничих, життєвих питань. Сьогочасні умови економічної освіти не зводяться лише до формування систематичних знань, умінь та навичок, вони націлені на інтелектуальний і моральний розвиток студента, формування у нього широкого продуктивного мислення, вміння працювати з інформацією, з людьми . Сучасна теоретична методика вищої професійної освіти приділяє багато уваги виконанню Закону України про вищу освіту, і тому в статті ми намагалися відобразити зв’язок між теоретичними законами освіти та практичними розробками, які збагатили теоретичний аспект. В статті розкривається сутність таких понять як вища освіта, мета вищої освіти, погляд на формування гармонійного розвитку особистості в різні епохи, сучасне трактування поняття всебічного розвитку особистості, шляхи формування гармонійно розвиненої людини. Основна увага зосереджується на трактуванні цього поняття видатними філософами, педагогами та науковцями в різні часи та епохи. Висвітлюються структурні складові частини виховання (розумове, фізичне, трудове, моральне й естетичне), які традиційно педагогіка відносить до чинників, без яких неможливий гармонійний розвиток людини. Отже процес виховання — це система виховних заходів, спрямованих на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості. Цей процес має бути цілеспрямованим, систематичним, послідовним, мати конкретну мету, не мати елементів епізодичності та хаотичності. Результати цього процесу не можуть настати водночас,вони настають згодом, через деякий час. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується значимість факторів, які впливають на формування гармонійно та всебічно розвиненої особистості та доводиться, що процес виховання та середовище мають безпосередню значимість для становлення всебічно розвиненої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23432
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Михайлюк.pdf220,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.